کاغذ دیواری سفارشی (کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر دیواری) از تزئین تا کاربرد

کاغذ دیواری سه بعدی گلهای صورتی نصب شده در اتاق نشیمن

حتما برای شما هم پیش آمده که در خانه هایتان فضاهایی را نیاز داشتید و کمبود آن را حس کرده اید . و یا تمایل داشته اید به جای یک فضای بلند و باریک فضایی خودمانی تر و متعادل تر داشته باشید.
در این موارد توجه به دیوارها می تواند خیلی از این نواقص را رفع کند ،آیا تا به حال فکر کرده اید انتخاب یک پوستر دیواری سفارشی با طرحی از گل های بهاری برای افرادی که وارد خانه شما می شوند، میتواند نمادی ا ز یک خوش آمد گویی باشد ، در واقع با استفاده هوشمندانه از کاغذ دیواری های سفارشی میتوانید فضاهای مورد نیاز در خانه تان را تعریف کنید.
استفاده از کاغذ دیواری های سفارشی مزیت دیگر هم دارد و آن اینکه با پوشاندن دیوارها با یک پوستر دیواری سه بعدی خوش نقش و رنگ نیازی به جدا سازی فضا با پارتیشن و یا المان هایی مانند یک مبل تک خاص و یا یک گلدان بزرگ نمی باشد ، که این مزیت زمانی به چشم می آید که شما فضای بزرگی در اختیار ندارید.
فضای اتاق خواب از جمله مکان هایی است که با یک پوستر دیواری سفارشی سه بعدی جذابیتی صد چندان پیدا خواهد کرد ، که البته توجه داشته باشید ، اگر دیوار اتاقتان را با یک کاغذ دیواری سفارشی با زمینه رنگی تیره پوشانده اید ، برای حفظ تعادل فضا حتما باید از یک روتختی رنگ روشن استفاده فرمایید.
البته توجه به این نکته ضروری است که به دلیل حساسیت فضای اتاق خواب حتما از کاغذ دیواری های سفارشی قابل شستشو استفاده بفرمائید ، که ما در دکور پرینت این مهم را برای شما فراهم آورده ایم.
و در آخر جسور باشید و از رنگ های تیره و طرح های پر نقش و نگار هراسی نداشته باشید ، بسیاری از ما از اینکه دیوار منزلمان را با یک کاغذ دیواری سفارشی با رنگ مشکی بپوشانیم واهمه داریم ، زیرا به این باور رسیده ایم که رنگ مشکی فضا را کوچکتر نشان می دهد.
اما به خاطر داشته باشیم که رنگ مشکی به دلیل عمق و نفوذی که دارد جذابیتی با شکوه به فضای شما می بخشد. اما باید به اندازه و با احتیاط از آن استفاده شود پس پوشاندن یک دیوار با یک کاغذ دیواری سفارشی با زمینه رنگی مشکی آن جذابیت و شکوه را بدون هیچ آسیبی برای شما فراهم می آورد.