تــن آســــــایی و کــــاهلی دور کــــن             بکــــــــوش و زرنج ســــور کـــــــن

        که اندر جـهان گـــــنج بی رنج نیست             کسی را که کاهل بود گنج نیست

          هـــمه کــــــالبد مرد را کوشش است              اگر بخـــت بیدار در جوشش است  

                                                                                                     فردوسی

کانون تبلیغات طلیعه از سال 1382 فعالیت خود را آغاز و از  سال 1384 با شماره مجوز رسمی بشماره 2268 از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف به کار گیری دانش روز در زمینه چاپ و تبلیغات و استفاده از استعداد های جوان و کار آمد فعالیت خود را ادامه داده و به لطف پروردگار در این مدت توانسته جایگاه مناسبی در بین فعالان صنعت تبلیغات پیدا کند.

لازم به ذکر است کادر تخصصی فنی و تبلیغاتی این کانون با سالها مطالعه و تجربه در خصوص استراتژی های برند و با بررسی اطلاعات محصول و خدمات شما ، مورد کاربرد محصول چاپی، هزینه تمام شده و .... بهترین پیشنهاد را به شما ارائه میکند. همچنین در زمینه نوع ویرایش ، طراحی و نوشتار تمام نکات مربوط به روانشناسی تبلیغات و جذب مخاطب بیشتر را به شما پیشنهاد می کنیم.

در زیر شرحی از کارمندان و واحد های کاری کانون چاپ و تبلیغات طلیعه را مشاهده می نمایید:

 

مهندس محمد شکریمهندس محمد شکری

سمت : مدیر عامل

تحصیلات : لیسانس کشاورزی

تجربه کاری : 18 سال سابقه کار در حوزه چاپ و تبلیغات، دکوراسیون داخلی، مشاوره و برند سازی

 

 

2014-12-31 15-31-42

مهندس امیر بهرام شکری مهندس امیرشکری

سمت : قائم مقام مدیر عامل و مدیر مسئول

تحصیلات : لیسانس مهندسی عمران

تجربه کاری : 9 سال سابقه کار در زمینه مهندسین مشاور، طراحی و ساخت سازه، طراحی و ساخت دکور، چاپ و تبلیغات ، بازاریابی و برند سازی

 

2014-12-31 15-31-42

مهندس فاطمه پناهیمهندس فاطمه پناهی

سمت : مدیر بخش IT و طراح سایت

تحصیلات : لیسانس مهندسی نرم افزار و فوق لیسانس  مدیریت سیستم های اطلاعاتی (MIS)

تجربه کاری : 5 سال سابقه کار در زمینه IT و طراحی سایت

 

 

 

2014-12-31 15-31-42

مصطفی مصطفویمصطفی مصطفوی

سمت : روابط عمومی - شبکه های اجتماعی

تحصیلات : کارشناسی ارشد روابط بین الملل

تجربه کاری : 3 سال سابقه کار در زمینه روابط بین الملل

 

 

 

 
2014-12-31 15-31-42 

نسرین ملایینسرین ملایی

سمت : مسئول امور مالی

تحصیلات : لیسانس حسابداری

تجربه کاری : 6 سال سابقه کار در زمینه حسابداری و امور مالی

 

 

2014-12-31 15-31-42

مهندس شقایق صالح زادهمهندس شقایق صالح زاده

سمت : کارشناس فنی

تحصیلات : لیسانس معماری

تجربه کاری : 2 سال سابقه کار در زمینه دکوراسیون داخلی

 

 

2014-12-31 15-31-42

مصطفی باقریمصطفی باقری

سمت : مسئول تولید

تحصیلات : دیپلم

تجربه کاری : 19 سال سابقه کار در زمینه امور اداری و اجرائی

 

 

 

 

 

 

شبکه های اجتماعی

آدرس و شماره تلفن

آدرس : تهــــــران - فرمانیه - خیابان دیباجی شمالی
بن بست شهید دکتر شـکری - پـلاک 3 - زنـــــگ اول

02122808234 - 02122808294 

 

بازگشت به بالا

کاغذ دیواری سه بعدی     کاغذ دیواری طرح باستانی     کاغذ دیواری طرح آسمان      کاغذ دیواری طرح تکنولوژی     کاغذ دیواری طرح سفر     کاغذ دیواری طرح شهر     کاغذ دیواری طرح نقشه     کاغذ دیواری پذیرایی    کاغذ دیواری طرح ورزشی     کاغذ دیواری طرح بازرگانی     

کاغذ دیواری طرح گل     کاغذ دیواری طرح چشم انداز     کاغذ دیواری طرح دریا و ساحل     کاغذ دیواری طرح حیوانات     کاغذ دیواری طرح سنگ      کاغذ دیواری طرح ایرانی     کاغذ دیواری طرح فشن     کاغذ دیواری طرح کلاسیک     کاغذ دیواری طرح گرافیتی     کاغذ دیواری طرح نقاشی

کاغذ دیواری اتاق کودک 

Copyright © 2012-2013 DecorPrint.ir All Rights Reserved
Powered by Talieh Advertising Club © 2013









تولید کننده انواع پوستر دیواری های سفارشی مناسب با طرح دلخواه شما به هر ابعادی

decorprint.ir




دکورپرینت ارائه دهنده انواع کاغذدیواری

کاغذدیواری

  1. ممكن است اين سوال وجود داشته باشد كه اگر انتخاب و نصب کاغذ دیواری سخت و پر از دردسر است، چرا بايد از آن استفاده كرد؟ چرا به جاي آن از رنگ‌آميزي براي ديوارها استفاده نكنيم؟ در جواب بايد بگوييم يكي از مهم‌ترين دلايل اين است كه طرح‌ها و رنگ‌هايي كه به وسيله کاغذدیواری مي‌توان روي ديوار به وجود آورد، در حقيقت با نقاشي ديوارها غيرممكن است
  2. رنگ‌آميزي ديوارها كاري بسيار عالي و ايده‌آل است، اما به شرطي كه تمايل به تك‌رنگ بودن ديوارها داشته باشيد يا بخواهيد از دو رنگ متفاوت با هم، اما ساده براي ديوار‌هاي مجاور استفاده كنيد. اما اگر تمايل داريد طرح و نقشي خاص را با جلوه‌اي جذاب و متمايز بر ديوار داشته باشيد يا منظره‌اي ديدني را روي ديوار خانه خود ايجاد كنيد، تنها راه، استفاده ازکاغذ دیواری است؛ زيرا در صورتي كه شما در زمينه هنر طراحي و نقاشي توانايي خوبي نداشته باشيد، ايجاد طرح و نقش زيبا روي ديوار، مطمئنا از توان شما خارج خواهد بود، بنابراين اينجاست كه کاغذ دیواری بهترين گزينه براي دكوراسيون است.
  3. کاغذ دیواری را مي‌توان به نحوه‌هاي مختلف روي ديوارهاي يك فضا نصب كرد. براي مثال مي‌توان تمام ديوارها را با يك مدل کاغذ دیواری پوشش داد يا براي برجسته كردن نقطه كانوني، تنها يك ديوار اتاق را کاغذ دیواری كرد؛ هم‌چنين مي‌توان براي هر ديوار، از کاغذ دیواری ‌ با طرح‌هاي متفاوت استفاده كرد. هم‌چنين مي‌توانيد تنها نيمه پاييني ديوار را كاغذ كنيد و نيمه فوقاني را با رنگي هماهنگ و مناسب رنگ‌آميزي كنيد؛ يا بالعكس، نيمه پاييني را با کاغذ دیواری طرح‌دار و نيمه فوقاني را با کاغذ دیواری ساده و با رنگي متناسب بپوشانيد.
  4. از طرف ديگر؛ در جاهايي كه رنگ‌آميزي ديوارها نمي‌تواند جلوه مطلوب و مورد نظر شما را به وجود آورد، مي‌توان از کاغذ دیواری استفاده كرد. براي مثال، اگر ديوارهاي خانه شما فرمي نازيبا و بد دارند مي‌توان ازکاغذ دیواری براي پوشاندن عيوب ديوار بهره گرفت. همچنين ديوارهاي پوشيده شده با کاغذ دیواری‌هاي مرغوب خيلي سريع‌تر و آسان‌تر از ديوارهاي رنگ شده تميز مي‌شوند. بنابراين مدل کاغذ دیواری براي فضاهايي كه ديوارهايش زود به زود نياز به تميز كردن دارند، مانند آشپزخانه يا اتاق كودك، گزينه مناسب‌تري است.

نحوه انتخاب صحيح کاغذ دیواری

تک وب دیزاین-قالب فارسی جوملا